Tournament thread poll.

Wargamers unite! Warhammer, 40K, MageKnight, ... Vecht het hier al uit op het Wargame forum.

Wat zouden jullie willen doen?

1) Dci sanctioned tournament (200 of 500 ptn.) tegen lichte vergoeding voor prijzenpot (5 euro)
6
55%
2) Dragonslayerdag: Ieder mag zijn kans wagen om de Collosal red of Gargantuan black te verslaan. Yiteraard is hier dan ook ruimte om het tegen elkaar op te nemen met 200 en 500 ptn warbandjes.
5
45%

Total votes : 11

Postby Sabathius on 09 Oct 2006 16:41

En?
Hoe is het geweest?

Iedereen een flink pak slaag gekregen van de CRD? :wink:
Sabathius
Groupie

Postby GRUUMSH on 09 Oct 2006 23:06

Bijna iedereen heeft slaag gekregen :twisted:

Wolfrider had echter een geniaal bandje van nog geen 700 ptn. dat korte mette maakte met de CRD :evil:

Ik kom hier nog wel op terug als ik wat meer tijd heb :wink:
Nu is het echter enkele dagen werken ? volont? :cry:

Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Wolfrider on 10 Oct 2006 06:55

Sabathius wrote:En?
Hoe is het geweest?

Iedereen een flink pak slaag gekregen van de CRD? :wink:

CRD?????????? Oh ge bedoeld de CRW, Colossal Red Wimp, dien heeft alle hoeken van de map gezien met mij, letterlijk bedoeld dan wel. :lol:
Wolfrider
Minion

Postby Sabathius on 10 Oct 2006 09:27

700 punten? :shock:

Nu ben ik echt eens benieuwd!
Een bandje met Elminster of zo?
Sabathius
Groupie

Postby Charles de Ghoul on 10 Oct 2006 20:59

Sabathius wrote:700 punten? :shock:

Nu ben ik echt eens benieuwd!
Een bandje met Elminster of zo?

Naaaah ; Sheer genius die warband , maar ik laat Wolfrider het liever zelf uitleggen . =D>

B.t.w. uwen Gauth begint lastig te doen , mijn kot is al half afgebrand , mijn vrouw is paralized en mijn schoonmoeder stunned ( wat eigenlijk zo erg ni is ) . Dus laat ons snel terug afspreken voor ik geen thuis meer heb :shock: .

Seeja,
Charles de Ghoul
Charles de Ghoul
Groupie

Postby Wolfrider on 11 Oct 2006 07:29

CRW, Oops, ik bedoel CRD killing warband

1x Aspect of Tiamat 352pts (kon eigenlijk weggelaten worden, maar ik wou ni te grof doen)
1x Mordenkainen the Mage Epic 269pts (Keyfigure)
2x Imp 34pts (het geheime wapen waar iedereen mee lachte) :twisted:

Totaal 655pts

Opstelling: Tiamat links bovenaan, Mordy rechts bovenaan, Imps eentje links onder en de andere rechts onder.

Round1: Ik win Ini en ga eerst, Mordy doet 3 stappen, zodat hij in range 6 staat van CRD en LoS heeft, Quickcast Mordenkainen's sword, eindigd zijn turn daar met nogmaals een Mordenkainen's sword.

En, Game Over!!!!!!!!!!!!!!!!

Natuurlijk hebben we verder gespeeld, in Round 1, is Mordy gesneuveld en heeft Tiamat zijn "Line Breathweapons" gebruikt
In Round 2 heeft Tiamat zijn Cold Cone gebruikt waarvan CRD de volle laag kreeg. Nadien is hij dan ook maar gesneuveld.

Vanaf dan moest de CRD gaan jagen op de imps, en proberen 1000pts te verzamelen voordat hij sneuveld. Die 2 Mordenkainen's sword's blijven 2x15dmg doen elke eerste activatie van een nieuwe ronde. Of hij moest beide imps in 1 activatie kunnen elimeneren.

Een overwinning die de special abilities exploit, technisch gezien correct, maar nu al banned :lol:

Wolfrider
Wolfrider
Minion

Postby Sabathius on 11 Oct 2006 08:50

B.t.w. uwen Gauth begint lastig te doen , mijn kot is al half afgebrand , mijn vrouw is paralized en mijn schoonmoeder stunned ( wat eigenlijk zo erg ni is ) . Dus laat ons snel terug afspreken voor ik geen thuis meer heb .

Ik was echt van plan om te komen, maar op 't laatste nippertje is er toch iets tussen gekomen ... Helaas ...
Volgende keer (Release Bloodwar ?) zal ik alles in het werk stellen om erbij te zijn, zodat ik je van dat monster afhelp.
(De Gauth weliswaar, niet je schoonmoeder :D )

1x Aspect of Tiamat 352pts (kon eigenlijk weggelaten worden, maar ik wou ni te grof doen)
2x Imp 34pts (het geheime wapen waar iedereen mee lachte)

Schitterend gevonden!
En wie was de (on)gelukkige die het tegen dit warbandje mocht opnemen? :twisted:

Sabathius
Sabathius
Groupie

Postby GRUUMSH on 12 Oct 2006 20:54

Sabathius wrote:
2x Imp 34pts (het geheime wapen waar iedereen mee lachte)

Schitterend gevonden!
En wie was de (on)gelukkige die het tegen dit warbandje mocht opnemen? :twisted:

Sabathius

Die ongelukkige was ik...op voorhand had ik al gezien dat ik enkel kon hopen op veel geluk (Spellresistance op de spells of een stomiteit van Wolfrider waarbij ik zijn Imps ineens kon wegvegen in ??n turn)...maar dat mocht niet zijn.
Hij had dat allemaal mooi uitgedacht en verdiend daar een dikke pluim voor 8)

Ondertussen ben ik aan het uitzoeken wanneer het releasetoernooi voor de volgende set kan gepland worden...waarschijnlijk rond 1 december.

Verder wou ik nog meedelen dat ik op het einde van de dag volgende bezittingen heb meegenomen: 1) Rulesbook van Tasmanian Tiger met daarin een visa afrekening. (Moest je die dringend nodig hebben...laat dan iets weten.)
2) Een blauwe afveegbare stift...vermoedelijk van Charles The Ghoul.

Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Wolfrider on 17 Oct 2006 17:42

GRUUMSH wrote:Ondertussen ben ik aan het uitzoeken wanneer het releasetoernooi voor de volgende set kan gepland worden...waarschijnlijk rond 1 december.

Ziet ge Sabathius, ik verdien een dikke pluim, en ineens word de volgende bijeenkomst gepland op een dag dat ik niet aanwezig kan zijn. Kunnen ni tegen hun verlies ja, dat is het. :lol:

Just kidding, maar ik kan spijtig genoeg ni aanwezig zijn, ik vertrek op 1 Decemder op verlof voor 2 maand.

Groetjes Wolfrider

PS. Ialdabode we zullen onze trade afhandelen via Gruumsh als hij daar niks op tegen heeft, ik zal die Dwarf Samurai met hem meegeven.
Wolfrider
Minion

Postby GRUUMSH on 18 Oct 2006 20:23

Hey allemaal,

Aangezien de releasedate voor de nieuwe reeks 01/12 is...is de eerste logische dag die mij binnenschiet voor een boosterdraft zaterdag 02/12/06.
Later wordt alleen maar lastiger gezien dan de feestperiodes er aan komen: Sinterklaas, kertsmis en nieuwjaar :lol:
Laten jullie zo snel mogelijk weten of die dag zou passen voor de meesten onder jullie.
Dan kan ik de rest regelen :wink:

Groeten,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Sabathius on 23 Oct 2006 12:26

2 december zou moeten lukken voor mij ...

Cheers,
Sabathius
Sabathius
Groupie

Postby GRUUMSH on 25 Oct 2006 11:54

En ik zal er ook zijn :D

Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Sabathius on 26 Oct 2006 10:04

GRUUMSH,
dan zijn we in ieder geval al met twee ... :wink:

Wij hebben trouwens nog nooit de wapens tegen elkaar opgenomen bedenk ik me net ...

Sabathius
Sabathius
Groupie

Postby Charles de Ghoul on 26 Oct 2006 23:20

Ik zal er ook zijn ( ik moet dringend van die Gauth vanaf :P ) .

Wat ?????? Nog nooit tegen elkaar gespeeld , dat wordt dan hogen tijd :twisted: .

P.S: We moeten dan wel een maand wachten op onze minis , maar als we ze hebben kunnen we der ten minste aan likken :P , zonder dood te vallen . Dank u Europese Unie :) .

Seeja,
Charles de Ghoul :wink:
Charles de Ghoul
Groupie

Postby GRUUMSH on 27 Oct 2006 10:47

Al goe da we de unie hebben om er over te waken dat we geen domme dingen kunnen doen 8)

Ik ben een weekje op verlof en de dag dat ik terug ben krijgen jullie de details voor het toernooitje.
Aangezien Jan Elfman ook kan, zijn we al zeker met 4 en dus met genoeg om offici?el te spelen :D

Trouwens, opgepast voor de Jan want hij heeft recent een on-line epic toernooi gewonnen met daarin een aantal spelers die op wereldniveau meespelen...
En Jan...hopelijk krijgen ze uwen prijs (Collosal red dragon) zonder problemen zo snel mogelijk in Belgi?.
Ge weet het dus h?...vanaf nu plannen we geen epic toernooikes meer...
...grapje natuurlijk :P

Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

PreviousNext

Return to The Battlefield