Tournament thread poll.

Wargamers unite! Warhammer, 40K, MageKnight, ... Vecht het hier al uit op het Wargame forum.

Wat zouden jullie willen doen?

1) Dci sanctioned tournament (200 of 500 ptn.) tegen lichte vergoeding voor prijzenpot (5 euro)
6
55%
2) Dragonslayerdag: Ieder mag zijn kans wagen om de Collosal red of Gargantuan black te verslaan. Yiteraard is hier dan ook ruimte om het tegen elkaar op te nemen met 200 en 500 ptn warbandjes.
5
45%

Total votes : 11

Postby GRUUMSH on 22 Sep 2006 11:22

De vraag is...wat zou het geven als je twee Gargantuan Black Dragons inzet :lol:
GRUUMSH
Squire

Postby Wolfrider on 22 Sep 2006 23:51

Ouch, clash of the titans denk ik, CRD Vs "Tag Team from Hell".

Ok, ik ben overtuigd, k'zal maar ne GBD gebruiken, ben veel te nieuwsgierig naar de match :lol:

Wolfrider
Wolfrider
Minion

Postby janelfman on 27 Sep 2006 19:02

ik zou 3 bahamuts wel is wille probere me spellscale of aasimar soul

Gr Jan Elfman
janelfman
Fresh Fish

Postby Tasmanian_tiger on 28 Sep 2006 10:09

Hebt ge die of moet ik mijne ook meebrengen. (Ik heb er maar ?ne. :P )
Tasmanian_tiger
Minion

Postby janelfman on 28 Sep 2006 17:04

ik heb der zelf geen dus ik zoek nog 3 Bahamuts

Gr Jan Elfman
janelfman
Fresh Fish

Postby Charles de Ghoul on 02 Oct 2006 09:09

Hey Jan ;

Ik zal de mijne meebrengen of laten meebrengen .

Seeja,
Charles de Ghoul
Charles de Ghoul
Groupie

Postby Ialdabode on 02 Oct 2006 21:15

Hey,
lang geleden dat ik het forum nog eens heb nagekeken, dus sorry van zo'n late reactie. 07/10 lukt voor mij.
Mijn lijst van minis laat op zich wachten, door problemen met de server. Probeer ik dus ook zo snel mogelijk op te lossen.

Het is leuk om tegen de grote draken te vechten, maar ik geef toch voorkeur aan normale warbands :D .

-Greetings
Bryan
It's okay to eat dirt...
Ialdabode
Guru

Postby Tasmanian_tiger on 03 Oct 2006 22:07

Zou er iemand zijn Griffon Cavalry willen meebrengen.

Ik heb er ??n en had er ??n onderweg naar maar, maar dat is al meer dan een maand. Zucht, ik vrees dat mijn pakketje kwijt is. (En de Cavalry was niet het enige wat erin zat.. :cry: )

Ik had graag iets met meerdere Cavalry willen proberen.
Tasmanian_tiger
Minion

Postby GRUUMSH on 03 Oct 2006 23:41

Ik heb jammer genoeg geen Grifon :cry:

Je zal Sabathius eens lief moeten aankijken...ik denk dat die er twee heeft :wink:

Zelf ben ik nog op zoek naar ??n of twee archmages om in te zetten.

Verder wou ik nog vragen aan iedereen om alle Dread Warriors (War of the Dragonqueen) die je kan missen mee te nemen. Kris zoekt er nog een deel en neemt zijn trades mee om te ruilen met ieder die deze commons op overschot heeft.
Zijn trades gaan terug tot in Harbringer dus je vind misschien nog wel iets interessant 8)

En Jan Elfman...normaal hebben Wolfrider en Kyran beiden nog een aspect of Bahamut bij.
Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Tasmanian_tiger on 04 Oct 2006 10:49

*Kijkt lieflijk met puppy oogjes*

Ik heb ?ne Archmage, ik zal deze bij de lijst voegen van nog mee te nemen. 8)

Ah ja, los vergeten van die Dread warriors. Ik had er al een deel opzij gezet, ik heb er namelijk nogal veel getrokken.
Tasmanian_tiger
Minion

Postby Wolfrider on 04 Oct 2006 18:02

Ik breng zeker al ene Bahamut mee voor nen trade met Gruumsh, als je er meer nodig hebt laat het me maar weten.

Tasmanian, OUCH, gaan die lieve oogjes nu ni in mijn richting :cry:
Ik heb ook nog 2 Griffon Cavalry's indien je er nog meer nodig moest hebben. Net zoals voor Jan, laat me maar iets weten wat je zoal nodig hebt.
Ik weet het, op mijn site staat er maar eentje op, maar heb vandaag nog wa extra's binnen gekregen, dus de meeste aantallen liggen iets hoger.

Voor Kris heb ik nog 10 Dread Warriors opzij staan, zal die ook meebrengen.

Jawadde, da word hier weer eens nen serieuze verhuis, misschien beter ne remork meebrengen :lol:

Wolfrider
Wolfrider
Minion

Postby Sabathius on 06 Oct 2006 09:27

Ik zal er morgen toch niet bij kunnen zijn, er zijn onverwacht andere zaken in mijn agenda geslopen ? :(
Ik kan dus helaas niemand van mini?s voorzien ?

Ik zou zeggen: kick some CRD-ass! :twisted:
(ik ben eens benieuwd wie hem gaat neerkrijgen)

Sabathius
Sabathius
Groupie

Postby GRUUMSH on 06 Oct 2006 23:15

Sabathius wrote:Ik zal er morgen toch niet bij kunnen zijn, er zijn onverwacht andere zaken in mijn agenda geslopen ? :(
Ik kan dus helaas niemand van mini?s voorzien ?

Ik zou zeggen: kick some CRD-ass! :twisted:
(ik ben eens benieuwd wie hem gaat neerkrijgen)

Sabathius

Ok...we zullen je missen :cry: ...hopelijk zien we je op de release van de nieuwe set :lol:

Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Tasmanian_tiger on 07 Oct 2006 00:27

Wolfrider wrote:Ik breng zeker al ene Bahamut mee voor nen trade met Gruumsh, als je er meer nodig hebt laat het me maar weten.

Tasmanian, OUCH, gaan die lieve oogjes nu ni in mijn richting :cry:
Ik heb ook nog 2 Griffon Cavalry's indien je er nog meer nodig moest hebben. Net zoals voor Jan, laat me maar iets weten wat je zoal nodig hebt.
Ik weet het, op mijn site staat er maar eentje op, maar heb vandaag nog wa extra's binnen gekregen, dus de meeste aantallen liggen iets hoger.

Voor Kris heb ik nog 10 Dread Warriors opzij staan, zal die ook meebrengen.

Jawadde, da word hier weer eens nen serieuze verhuis, misschien beter ne remork meebrengen :lol:

Wolfrider

*blinks, veranderd target* Twee meer zou fantastisch zijn. Ik ben nog niet zeker hoe ik het ga doen, maar ik was in het begin van de maand aan het nadenken over 750 punten. Met 1000 heb ik wel meer ruimte (in het geval van de CRD.

Ik weet dat het laat is, maar moet ik mijn CRD nog meebrengen. Ik heb die avond nog D&D in den Outpost = boeken rugzak + mini rugzak + CRD zak + GBD zak.. um.. wel, en ik heb gene muilezel nog auto ter beschikking morgen. XP
Tasmanian_tiger
Minion

Postby GRUUMSH on 07 Oct 2006 09:51

Ik weet dat het waarschijnlijk te laat is...maar ge hoeft uwen CRD niet mee te sleuren hoor :D
GRUUMSH
Squire

PreviousNext

Return to The Battlefield