7 okt is prima voor mij
Gr Jan Elfman
Tasmanian_tiger wrote:Blijkbaar is het 1000 punten (ik heb de regels + draak nu) als je voor de map kiest van de gargantuan black dragon (met de pools) of 750 punten als je voor de map kiest die met de colossal red dragon komt.
Maar, met de laatste moet de red dragon 1000 punten doden. Je kan je eigen wezens herspawnen als ze sterven.
Oftwel heb je het 750 punten scenario nr2, met een magisch zwaard, dat ??n van je minis kan vasthouden dat 100 damage doet (denk ik.. moet even terug checken.)
Wolfrider wrote:Hoe zit het eigenlijk met de CRD zijn attacks, beneden op de statcard staat Bite & Claw, maar bovenaan bij mellee attack staat dan weer Bite OR Claw. Dit brengt mij effe in de war dus. Moet er gekozen worden tussen ??n van de twee, of kan die sowiezo beiden doen?
Wolfrider
Maar de bandjes zonder GBD hebben wel een enorm nadeel, denk ik. De GBD kost 500 punten, maar kan maar verslagen worden met 700+. Dus in feite neem je een 500 puntje beestje (nadruk op 'tje') op, dat 700+ schade kan aanrichten.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest