Tournament thread poll.

Wargamers unite! Warhammer, 40K, MageKnight, ... Vecht het hier al uit op het Wargame forum.

Wat zouden jullie willen doen?

1) Dci sanctioned tournament (200 of 500 ptn.) tegen lichte vergoeding voor prijzenpot (5 euro)
6
55%
2) Dragonslayerdag: Ieder mag zijn kans wagen om de Collosal red of Gargantuan black te verslaan. Yiteraard is hier dan ook ruimte om het tegen elkaar op te nemen met 200 en 500 ptn warbandjes.
5
45%

Total votes : 11

Tournament thread poll.

Postby GRUUMSH on 05 Sep 2006 14:42

Hallo allemaal,

Als datum voor de volgende miniature dag wou ik Zaterdag 07 Oktober voorstellen.
Laten jullie zo snel mogelijk weten of deze dag zou passen in jullie druk schema :wink:
Dan kan ik zien of er genoeg ge?nteresseerden zijn.

Breng tevens je stem uit in de poll zodat ik een idee heb wat jullie verkiezen om te doen.
Hou er rekening mee dat we in November zowiezo een Dci sanctioned boosterdraft met de nieuwe reeks doen. :wink:

Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Sabathius on 06 Sep 2006 09:31

7 oktober zou moeten lukken.

Ik heb m'n stem gegeven aan optie 1.
Ik vind het persoonlijk leuker om met warbandjes met gelijke punten tegen elkaar te spelen dan tegen ??n gigantische moordmachine.

Cheers
Sabathius
Groupie

Postby GRUUMSH on 06 Sep 2006 10:52

Sabathius wrote:7 oktober zou moeten lukken.

Ik heb m'n stem gegeven aan optie 1.
Ik vind het persoonlijk leuker om met warbandjes met gelijke punten tegen elkaar te spelen dan tegen ??n gigantische moordmachine.

Cheers

Zelfs als het optie twee word zal ik er voor zorgen dat ik ??n of twee warbandjes bij heb die ik wel eens wil uittesten :twisted:
Optie twee is meer bedoeld als een dag waar casual gespeeld (200 of 500ptn) kan worden en waarop diegenen die willen hun kans kunnen maken om de titel van Dragonslayer te veroveren :wink:

Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Je m'en fish on 06 Sep 2006 11:05

Dat is ook de reden waarom ik optie 2 nam, casual spel enz.

Ik hou de datum in mijn achterhoofd.
Je m'en fish
Fresh Fish

Postby Tasmanian_tiger on 06 Sep 2006 20:56

Ik ben meer geneigd naar optie twee. Een toernooi ineens is wel een toernooi ineens. Hoewel ik langs de andere kant wel een toernooi wil proberen... Uiteindelijk optie twee toch, denk ik.
Tasmanian_tiger
Minion

Postby GRUUMSH on 06 Sep 2006 23:57

Tasmanian_tiger wrote:Ik ben meer geneigd naar optie twee. Een toernooi ineens is wel een toernooi ineens. Hoewel ik langs de andere kant wel een toernooi wil proberen... Uiteindelijk optie twee toch, denk ik.

Als het geen toernooi wordt zal ik in ieder geval ook zorgen voor een 200 en 500 ptn warband op toernooi niveau. Dan kunnen jullie daar je tanden eens inzetten. En als je wilt zelf eens gebruiken :wink:

PS.: Ik heb voor optie twee gekozen omdat ik de nieuwelingen nog wat wou laten wennen en omdat ik dan mijn braaf rood beestje eens op tafel kan zetten. Kortom er zal voor ieder wat wils zijn :twisted:

Greetz,
GRUUMSJ
GRUUMSH
Squire

Postby Tasmanian_tiger on 07 Sep 2006 17:13

Verdorie, die Collosal Red Dragon is een killer. (Ik was juist de stats aan het bekijken..) Ik heb hem ook gezien in den Outpost. Wauw.

Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen. Blijkbaar maar 750 punten om te bouwen normaal? (Misschien verdient dit een aparte thread.) Beestig.. beestig. Zoveel opties lijken er niet te zijn in dit formaat. (Ik was wat aan het afgaan met de dingen die ik heb..)
Tasmanian_tiger
Minion

Postby Je m'en fish on 08 Sep 2006 19:17

Ik dacht aan iets als poisoning oals huge fiendish spider maar de save van die dragon is iets te makkelijk. Dus...alle creatures met een instant-kill ability zodat ie 100 health verliest lijkt me het enige.
Je m'en fish
Fresh Fish

Postby GRUUMSH on 08 Sep 2006 22:22

Je m'en fish wrote:Ik dacht aan iets als poisoning oals huge fiendish spider maar de save van die dragon is iets te makkelijk. Dus...alle creatures met een instant-kill ability zodat ie 100 health verliest lijkt me het enige.

Zonder dat ik uit ervaring kan spreken wat betreft de Big Red One, zou ik zelf eerst proberen met Epic Mordy, Elminster en een paar archmages als kern. Maar voor hetzelfde geld liggen die de eerste ronde al plat :lol:
By the way...The big red one is 1000 ptn :wink:

Groeten,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Wolfrider on 09 Sep 2006 14:01

Misschien ook een belangrijk gegeven, gaat de CRD ook van die pools hebben op zijn map?

Wolfrider
Wolfrider
Minion

Postby GRUUMSH on 09 Sep 2006 22:58

Wolfrider wrote:Misschien ook een belangrijk gegeven, gaat de CRD ook van die pools hebben op zijn map?

Wolfrider

No pools :D ...But he starts in the middle of the map :evil:

Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Wolfrider on 10 Sep 2006 05:18

ah, dus deze keer staat hij vanaf activatie 1 voor uwen neus.
*screams* RUN AWAAAAAAAAAAAAAAAY

Wolfrider
Wolfrider
Minion

Postby Tasmanian_tiger on 10 Sep 2006 12:13

Hmm, geen muren? Dat zou ook betekenen dat ik van ronde 1 kan schieten met mijn Storm Archers, indien ik initiative win natuurlijk.
Tasmanian_tiger
Minion

Postby GRUUMSH on 11 Sep 2006 21:34

Wolfrider wrote:ah, dus deze keer staat hij vanaf activatie 1 voor uwen neus.
*screams* RUN AWAAAAAAAAAAAAAAAY

Wolfrider

Ik moet mijn map-feedback even herzien...ik had niet gemerkt dat de map deze keer twee kanten heeft en ik had enkel de verkeerde kant gezien. :oops:
De dragon begint op dezelfde plaats als de Gargantuan Black. Set up voor de tegenstanders is terug in de vier hoeken. Twee van die hoeken hebben line of sight naar de draak...de twee andere hoeken worden afgeschermd door "smoke".
Er zijn geen pools om de dragon te laten teleporten...maar wel enkele lavaflows die als pit tellen. :twisted:

Greetz,
GRUUMSH
GRUUMSH
Squire

Postby Tasmanian_tiger on 13 Sep 2006 11:58

Blijkbaar is het 1000 punten (ik heb de regels + draak nu) als je voor de map kiest van de gargantuan black dragon (met de pools) of 750 punten als je voor de map kiest die met de colossal red dragon komt.

Maar, met de laatste moet de red dragon 1000 punten doden. Je kan je eigen wezens herspawnen als ze sterven.

Oftwel heb je het 750 punten scenario nr2, met een magisch zwaard, dat ??n van je minis kan vasthouden dat 100 damage doet (denk ik.. moet even terug checken.)
Tasmanian_tiger
Minion

Next

Return to The Battlefield